Gå til innhold

Hva skal jeg si til sånt?

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg møte en venninne jeg møter sjelden, kanskje bare en til to ganger i året. Mannen min liker ikke at jeg skal møte henne fordi han en gang kom over en e-post jeg skrev for sikkert ti år siden. Før tok jeg av og til utskrift av eposter (en kan jo spørre seg hvorfor...:-/), I alle fall, på e-posten hadde venninnen min skrevet et svar på en utgreiing jeg hadde hatt om en jeg da var sammen med og som ikke var noe grei.

Mannen mener nå at denne venninnen er en nyskjerrigper, og at han ikke vil at jeg skal sitte der og plapre om HAN!? Jeg tror han er riv ruskende gal i hodet og reagerer med sinne da jeg blir så utrolig provosert. Det skal sies at han har problemer med å skille nåtid fra fortid og at han er usikker og sjalu på fortiden min (som om at han ikke har en selv liksom...)

Alt HAN oppbevarer av ting fra fortiden er ikke så nøye med, men er det spor fra min, så blir det et ramaskrik som varer til evig tid.

Jeg ønsker ikke å diskutere sånne ting med samboeren min. Jeg blir kvalm når jeg merker at han begynner på an igjen. Det kan gå perioder hvor det ikke er så verst. Men nå var det et problem med denne venninnen altså. Og så spør jeg om jeg skal nekte han å snakke med perifere venner som vet hans historie, men det er jo selvfølgelig ikke det samme..

What to do?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385403-hva-skal-jeg-si-til-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...