♥Spirevipp♥ Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Vet det ikke er noen fasit på dette, men er det flere som har opplevd lignende? Med førstemann gikk det rett på og med nesten 5 min mellomrom.
M-Sophie-Har født Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Jepp, var til og med inne på sykehuset... har hatt 2 raske fødsler og denne startet også med ganske intense rier, som dabbet av for så og stoppe helt..gikk hele natten med rier.. Så nå sitter jeg bare her og venter... med 2 cm åpning og slimproppen takket for seg igår.. Og INGEN tegn til noe som helst... argh....
♥Spirevipp♥ Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2011 Åh så kjedelig! Jeg har ikke merket noe spesielt etter at jeg stod opp i dag...magen blir fort hard når jeg beveger meg, men ikke sånn som i natt med smerter. Slimproppen har jeg ikke sett noe til og sitter her på tisselaken i tilfelle vannet går. Har sendt barn i barnehagen og gubben på jobb.... Da er det bare en ting å gjøre....å vente! Sukk!
♥Spirevipp♥ Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Hvordan er forresten babyen? Merker du mye bevegelse?
trippeltopp Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Med førstemann gikk vannet, og deretter kom riene ganske kjapt og tok seg gradvis opp i styrke i løpet av få timer. Det var liksom så enkelt - visste jo straks at jeg var i gang, var liksom ingen tvil. Jordmor gav meg et (falskt...?) håp om at det ville starte på samme måte denne gangen, fordi det var mer vanlig å starte med vannavgang dersom en har gjort det før... Meeen denne gangen har jeg hatt rier flere ganger - første gangen allerede i uke 34-35 og INGEN TING SKJER! Baaaah....utrolig frustrerende...Har ikke rier hver dag, men eksempelvis hadde jeg mange gode tak både søndag og mandag, og deretter har det vært nesten stille igjen.. Kjenner også at magen blir steinhard bare jeg rører meg, men lell; det blir liksom med det... Min (magre) trøst er at disse riene kanskje hjelper på slik at fødselen blir raskere og "greiere"... er mest for å trøste meg selv det da, for egentlig vil jeg bare ha babyen min ut NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... Lykke til, håper det skjer noe for deg snart
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har lagt inn et spørsmål til jordmor her inne nå nettopp, dere kan jo følge med å se hva hun svarer... Har holdt på i hele natt jeg også. Og baby spinnvill inni der. Nå er jeg stuptrøtt og kvalm. Hun skal vel ut av magen i morra når mann og barn egentlig skal på premieren på¨Kaptein Sabeltannshow i Dyreparken!!! Godt vi har ei god tante å ringe til, sier jeg bare. *OPPGITT*
M-Sophie-Har født Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 Ja, vi har ikke så mange andre valg enn å vente... Mye bevegelse her ja, snur masse på seg, hele magen er til tider deformert ! ;0) Hun har heller ikke festet seg, men det gjorde ikke de andre 2 heller så.. men hodet sitter godt ned i bekkenet da..
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 8. juli 2011 #8 Skrevet 8. juli 2011 Da har jeg fått svar fra jordmor:)) Dere kan jo gå inn og lese der hvis dere vil. "Hjelp meg å definere......" heter overskriften.
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 8. juli 2011 #10 Skrevet 8. juli 2011 "spør jordmødrene" under skravlesiden
Gjest Skrevet 8. juli 2011 #11 Skrevet 8. juli 2011 Jeg satt med rier i 5 timer på tirsdag, var nede i 3 min mellom. Men det stoppet, og i dag er d jo fredag, og magen har vært rolig etter d. Jeg ble så skuffet! Hvordan er det med deg? Har det startet igjen??? Jeg har planlagt KS om 11 dager, men tar gjerne et KS før:) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå