Gå til innhold

18+1 i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går så fort! Føles ut som testen var positiv i går, og plutselig er jeg inn i den 19. uken:) For to dager siden tror jeg at jeg kjente liv. Det kjentes ut som en klump inne i magen flyttet på seg, eller vibrerte forsiktig. Hvordan kjentes de første bevegelsene for deg?:)

UL er i neste uke, og jeg grugleder meg. Jeg bare håper at babyen er frisk, og at ingenting er galt. Magefølelsen min sier at det er ei jente. Hva sier/sa deres magefølelse? Og stemte den?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18+1 her og;) og ul på mandag. Veldig spent her og, er 3 mann på meg så har kjent liv en stund, men veldig lite.. Er nok sikkert liv du kjente, høres sånn ut;)

Har to gutter fra før og har veldig jentefølelse, men tror nok det bare er ønsketenkning;) Men det viktigste er at alt er i orden, er det en guttebass til inni her så får jeg heller håpe jeg får noen ålreite svigerdøtre om tid og stunder;))

Lykke til;)

Skrevet

Hei. Er nok babyen du kjente. Jeg er idag i uke 19+3 og har kjent liv i endel uke faktisk,men mer nå i de siste 2 ukene. Kommer å går litt.Hos meg kjennes det utsom litt "leamus" og bobler som sprekker. Noen dager er det mer rolig og noen dager kjenner man det kraftigere. Har lest at det er vanlig. Var på ul for 27.6 og har vell altid følt at jeg skulle få en jente første gang,men min vennine har sagt gutt hele tiden... Men skal nok føle sin magefølelse gett og jente var det.

Lykke til videre og det går nok bra på ul..Veldig morro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...