Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #1 Del Skrevet 8. juli 2011 Han sutrer veldig mye mer enn vanlig, vil ikke ha noe særlig å spise, men drikker bra, lett feber, dag 2 nå, ligger på rundt 38 - går ned med smertestillende. Er det noen grunn til å ringe lege? Han leker på gulvet osv, men er myye mer sutrete enn vanlig, kan det være tenner bare? Ser ut som han får vondt hvis han putter for harde ting i munnen. Han smiler og er "med", bare ikke like blid som vanlig, og så denne feberen og ikke eksisterende matlyst. Hva tror dere? Ser vel egentlig selv, mens jeg skriver, at det ikke er grunn til å ringe lege..hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385275-baby-10-mndikke-helt-seg-selv-bekymra-h%C3%B8nemorhehe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg ville ventet med å ringe lege til han har hatt feber i 3 døgn. 38 er heller ikke ikke så veldig høy temp. ville heller ikke gitt smertestillende før 39 hvis han ikke har andre smerter da?? Feber er kroppens egen måte å rydde opp på. Faren til en venninne av meg som er lege sa dette, og at barna bare bruker lenger tid på å bli frisk siden vi senker tempen med febernedsettende. Man får heller ikke feber av tannutbrudd,men tennene har en tendens til å kommer når man har feber hvis du skjønner ??? Mulig dette som skjer og plager han. Jeg er også hønemor og tassen min er blitt 2 og et halvt og min hadde feber i ny og ne,jeg synes det var fælt selvsagt,han var sutrete og klengete og ville ha mye mer kos enn ellers. Men ring lege på 3.dagen med feber,supert at han drikker og har våte bleier:) Dette går nok bra:) PS.La han sove så mye han vil,det hjelper. Rutinene komme tilbake likevel:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385275-baby-10-mndikke-helt-seg-selv-bekymra-h%C3%B8nemorhehe/#findComment-143385331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #3 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg ga han 1 stikkpille i natt bare, for da gråt han så sårt og bare vrei seg! Pleier ikke gi slike piller så lett, skal mer til enn feber som du sier. Jeg tar jo heller ikke smertestillende hvis jeg har lett feber selv, uten andre plager. Feber i seg selv er jo på en måte bare bra (selvfølgelig ikke i hytt og pine hele tiden, men når kroppen kjemper mot noe) Han sover når han er trøtt, slevfølgelig, hehe..ligger i senga si nå! Han har så gode rutiner fra før, så regner med det vil gå greit når han kommer til seg selv igjen Tusen takk fro svar, da venter jeg til i morgen og ser ann feberen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385275-baby-10-mndikke-helt-seg-selv-bekymra-h%C3%B8nemorhehe/#findComment-143385376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå