old_time Skrevet 8. juli 2011 #1 Del Skrevet 8. juli 2011 Ser du har svart to stykker her inne samme setningen: "Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. ikke vær bekymret for meg..." Lurer bare på hvorfor to personer kan få samme hilsen fra sine elskede avdøde? Jeg trodde dette kunne variere fra person til person? Alle har vi vel mistet noen vi elsket eller var glad i, og så lenge du ikke referere mer til hvem personen er synes jeg det er litt merkelig. Dette er ikke for å være frekk eller noe, det var bare noe jeg så som jeg synes var litt merkelig. Jeg har enda ikke fått, og har kanskje ikke heller, evnen til å snakke direkte med døde på den måten, så derfor ble jeg nyskjerrig. Får jeg opp noe om en avdød får jeg som regel i alle fall kjønn og ca alder. Kanskje også om noe måten vedkommende har dødd på. Ser du noen spesielle døde i min omgivelse? Kan du fortelle litt mer om vedkommende i så fall? Hadde vært interessant. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385198-til-adine-mirakel-%C3%B8nskes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 17. juli 2011 #2 Del Skrevet 17. juli 2011 hei grunnen til at de faar akkurat den samme setningen, er at jeg ofte bruker englekort til aa støtte mine "readinger". og det er et kort som heter akkurat det... er ikke fordi jeg kjenner noen døde i deres naervaer, men det er en viktig beskjed de behøver aa vite at deres elskede har det bra, ogsaa i døden... her hjemme paa meg selv, og mine gode venner og familie faar jeg opp døde, men jeg slipper ikke til noen naar jeg spaar over nettet... det tar for mye energi fra meg rett og slett.... man maa paasse paa seg selv vettu hvis du vil øve deg paa meg, saa er det bare gøy lurer paa om du ser naar jeg blir gravid, kjønn... evt annet du faar inn... er født 03.11.83 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385198-til-adine-mirakel-%C3%B8nskes/#findComment-143406850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
old_time Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei Adine! Ja, jeg forstår siden du spår mye via kort. Jeg har ikke noen hjelpemiddel, og da "blir det som det blir". Det jeg får frem er det jeg skriver, selv om man av og til kan bli en smule forvirret av det kanskje Så til deg. Jeg får 2 gutter og en jente på deg. Egentlig 3 gutter, men så kom en jente, så det KAN være 3 gutter og en jente... Men overtall av gutter Det med antall har aldri vært min sterke side, men i alle fall flere gutter enn jenter!, Og du får et høstbarn som ikke er planlagt! Så det jeg får på DEG! Du er hjelpsom og snill, og tenker litt for ofte på andre enn deg selv. Du lar deg selv bli litt "overkjørt" i din snillhet. Mange ganger føler du det tungt selv, nettopp fordi du skal hjelpe alle andre, mens du kanskje hadde trengt litt omtanke og "stell" selv, men du ber aldri om det, og andre ser på deg som en veldig sterk personlighet som klarer alt! Nå vet jeg ikke hvorfor, men ser deg for meg i lys brune klær!! (???????) Kan kanskje ha noe med at det er en nøytral jordfarge, og at jeg bruker mange farger fra naturen i mine "bilder"? Jeg skriver det jeg "får inn" der og da, så som jeg har sagt her tidliger, en spådom er en spådom, ikke noe håndfast man SKAL leve etter Får du noe inn på meg? Håper du ikke ble sint på meg fordi jeg spurte deg, jeg er bare veldig nyskjerrig på alt som har med spåing å gjøre, og den eneste måten å få vite noe er jo å spørre. Klem fra KA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385198-til-adine-mirakel-%C3%B8nskes/#findComment-143415453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 28. juli 2011 #4 Del Skrevet 28. juli 2011 takk for svar Ja spør man ikke, så får man ikke svar heller:) jeg bruker kort, og intuisjon... så litt forskjellig ut i fra humøret her men når jeg er sliten, bruker jeg kort! Ja, det stemmer slik du beskriver meg... jeg er en sånn som folk synes er "sterk", og jeg tenker mye mer på andre enn på meg selv... over til barna... selv har jeg en sånn sterk følelse på 2 jenter og e gutt, men samme for meg, bare de kommer til meg strax... og hva mener du med ikke planlagt? vi går gjennom ivf nå... og nytt forsøk i august... føler du noe rundt det, eller føler du det er flere år til vi skal få nyte en liten baby?? vi ønsker så veldig å bli foreldre!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385198-til-adine-mirakel-%C3%B8nskes/#findComment-143434508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 5. august 2011 #5 Del Skrevet 5. august 2011 dytter litt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385198-til-adine-mirakel-%C3%B8nskes/#findComment-143452726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå