Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært mye på dib for noen år siden, og visste om forumet her fra den tiden. Har hatt en del problemer privat, så energien har ikke strukket til. Men nå har jeg vært i kontakt med en som har evner, nesten slik som meg, og han sa "hvorfor spør du meg om hjelp egentlig, for du har større evner en meg!" Gode ting å få høre. Men da jeg satt og tenkte litt, at jeg ville prøve igjen, ja så trenger jeg jo noen å øve på for å utvide meg selv, og da dukket jo gode gamle dib opp ;)

For å si det rett ut så tar slike ting ofte mye energi, og det er heller ikke alle jeg klarer å se noe på. Jeg kaller meg ikke synsk eller klarsynt, heller hjelper. Jeg vil bruke evnene mine til å hjelpe andre, være til nytte.

Det mest spennede jeg holder på med er å rense hus. Dette er noe jeg skjelden bruker, men det er det som fasinerer meg mest. Samt det å tyde og "lese" mennesker, for når jeg først får inn noe kommer det fort og litt hakkete, ikke i samenheng alltid.

Så om jeg skulle svare akkurat DEG, og du lurer på om jeg ikke er riktig navla (roter frem og tilbake litt) er det bare fordi jeg skriver akkurat det jeg får inn der og da. Jeg leser alltid overskriftene to-tre ganger, og ser hva jeg får, før jeg leser innlegget. Innleget gir meg en pekepinn på om jeg er på rett spor.

Så om jeg skulle svare deg, så les litt mellom linjene. Det gjør det enklere å forstå helheten i det jeg skriver. Eller ta kontakt igjen og be om en forklaring, kanskje det blir enklere for meg å se andre gangen.

Da har jeg fortalt litt om meg, ja, kan jo nevne at jeg er gift og har 4 barn også da ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143385190-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...