Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har smerter i magen?

Smertene kommer og går, men bekymrer meg. Går ofte på do for å sjekke om det er blod i trusa. I skrivende stund er jeg 7+3. Kan det være normalt, eller bør jeg kontakte legen min?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Jeg er bare 2 dager lengre enn deg, men har også endel smerter i magen. I tillegg også endel i korsryggen!

Synes å huske at jeg hadde dette i forrige svangerskap også, og tror litt av smertene kommer av at ting vokser og strekkes.

Men vanskelig å vite når det kommer til andre og hvordan du oppfatter smertene. Så hvis du ønsker å bli beroliget, så er det jo absolutt mulig å ta en prat med legen din.

Skrevet

Jeg får også smerter i magen innimellom. De kommer og går, men skjer flere ganger om dagen. Har imidlertid ikke noe smerter i korsryggen. Noen ganger er det bare en murring, andre ganger er det ganske ubehagelig, og noen ganger våkner jeg av de om natta. Men trur det skal være helt normalt. Er imidlertid første gang jeg er gravid, så kan ikke snakke av erfaring. Er 6+1 på vei.

Skrevet

I går hadde jeg veldig sterke smerter. Men i dag ingenting. Har bestilt meg privat ul i uke 10. Håper alt står bra til! Sist gang jeg hadde litt smerter, gikk det galt. Så det blir jo så man går og tenker litt. Er mere bekymra enn glad :-p

Skrevet

HELT normalt! =) Livmoren vokser, alt nytt vokser jo;)

Bedre å kjenne att det vokser inni der, enn å ikke kjenne noenting....

Det betrygget meg hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...