Gå til innhold

Noen her inne som hadde en "rar" følelse i underlivet få dager etter befruktning?

Anbefalte innlegg

Jeg føler på en måte at det er så mye aktivitet der "nede"... men det er jo kun tre dager siden eggløsning og eventuell befruktning.. Men følelsen er så kjent på en måte (har en fra før). Noen som skjønner hva jeg mener?

Fortsetter under...

Jeg var 34 år og hadde år bak meg med prøving, hadde aldri vært gravid før. Var på den tiden singel, og hadde sex med en gammel ex. Timer etter at han var gått fikk jeg en rar fornemmelse i magen, som om noe skjedde der. Jeg bare visste der og da at jeg var gravid. Dro på en 10 dagers ferie dagen etter, men hadde det hele tiden i bakhodet. Visste det liksom bare. Da jeg kom hjem var det enda noen dager til mens, men jeg våget meg på en test. Den var svakt positiv, og ei frisk og flott jente kom til verden 9 måneder senere.

Etter dette har jeg vært gravid hele tre ganger, og har en gutt og venetr en jente til. Hver eneste gang har jeg forstått at jeg ble gravid umiddelbart. Det er helt snodig.

Jaaa:) hehe jeg har det og sånn, og jeg er bare 5dager etter positiv eggløsningtest... murring i mage og rygg, litt små stikk i brystene av ogtil og våkner om natten for å gå på do noe jeg sjeldent gjør :S

Annonse

hehe, joda, men det har jeg hatt "alle" gangene i prøveperiodene da jeg har kjendt etter "uvanligheter".. menjeg ville nok ventet helt til den lille roper til deg "her er jeg!!!" før jeg ville vært sikekr på at den var der! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...