Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg jar ikke lyst på sex. Jeg tenker ikke på sex. Jeg fantaserer ikke. Jeg har en vibrator som jeg bruker innimellom for å få en deilig orgasme eller to. Men det er ikke slik at jeg blir kåt og får lyst pog så finner jeg den frem. Nei, mer sånn, nei nå vil jeg ha en orgasme, og jeg vet jo det er deilig. Litt sånn, nei nå skal jeg ta en dusj, eller en bytur, eller noe. Ligger ikke noe seksuelle tanker bak. Jeg tenner ikke på mannen min, men får orgasme når han suger meg, forde klitten blir tilstrekkelig stimulert. Men jeg tenker aldrig på han, eller noen andre for den saks skyld i seksuell sammenheng. Det er ingen spesiell tanke eller ting, ord, eller gjøremål som tenner meg. Tror igrunnen ikke noe egentlig tenner meg. Når manen min begynner ta på meg, stimulere brystvortene mine osv da kan jeg bli kåt, eller opphisset, vår nedentil osv, men det er kun etter en del stimuli fra han. Mannen min arbeider utenriks, og han er borte i 12 uker og hjemme i 12 uker, de 12 ukene han er borte tenker jeg ikke sex engang, og de 12 ukene han er hjemme, har vi sex kanskje 1 gang annenhver uke..... Så det er ikke myyye akkurat. Tror han synes det er lite, men for meg er det heeeelt greit. Savner det overhodet ikke. Vi er gifte, på femte året, vert sammen i 10 år, og har 1 sønn på 6 år sammen. Vi har det bra. Jeg har bare ingen sexlyst. Har aldrig hatt det føler jeg. Hvor unormal er jeg egentlig?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143384823-null-nix-sex-lyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Del Skrevet 8. juli 2011 Tror du e temmelig normal. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143384823-null-nix-sex-lyst/#findComment-143386619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå