Gå til innhold

Er det flere enn meg som er utrolig skuffet over den nyeste til Nesbø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes han fortjener 5 - men den er ikke like god som de andre bøkene av han. Men bøkene hans holder så vannvittig god standard, så skuffet er jeg ikke, for de er bedre enn de aller fleste bøker andre forfattere skriver:)

Annonse

Kakkelakkene, Rødstrupe, Marekors og Panserhjerte likte jeg best. Snømannen er ok og Frelseren var kjedelig.

Har ikke lest den siste.

Liker også Camilla Läckberg. Har lest nesten alle og holder på med "Sjöjungfrun" nå. Spennende!

Ja, jeg vet at det er Hodejegerne de skal lage film om. Genial bok, gleder meg til å se han i bunn av utedoen! Haha!

Og når jeg tenker meg om er kanskje Hodejegerne hakket bedre enn Panserhjerte, kanskje. Vi sier det er uavgjort, vi! ;)

Harry Hole er forøvrig en bra kar. Hadde han eksistert ville han sikkert vært brennheit!

Utedoen var gull! haha! Kanskje jeg skal lese den på bytt før filmen kommer? Utedo-bilder gjør seg ofte bedre inni hodet;)

Jeg har alltid tenkt at han som spiller Varg Veum burde vært Harry Hole (siden han er yngre og penere) og at en annen, Ketil Høeg eller noen, burde vært Varg Veum. Varg Veum-filmene suger uansett lut og jeg håper nesten på at det blir en svenske som skal regissere og produsere Harry Hole-filmene, om de / når de kommer.

19:38

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...