trippeltopp Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Jeg er så innmari tungpustet. Kjennes som om jeg ikke får ordentlig med luft så jeg puster kortere, men oftere.. Pleier ikke å plages med dette til vanlig. Er ikke ved anstrengelse (da og selvsagt,men det er jo å forvente), men når jeg sitter/ligger.. Er det flere som plages med dette på slutten? Er 39 fullgåtte i dag.
Sommerknøtt Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 da er vi to ;-) er 38, 5 uker... snart i mål!
trippeltopp Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Godt vi er flere.. føler meg som en hval...puster og peser..varmen gjør det vel kanskje ikke bedre. Jo mer bevisst jeg er på det, jo tyngre kjennes pustingen ut, så prøver å ikke tenkte så mye på det..men når man sitter alene og kun hører sin egen pesing er ikke det alltid like enkelt
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Er nok ganske så vanlig da ungen tar så stor plass at lungene blir sammenklemte og dermed får du ikke til å trekke pusten ordentlig. En kjip følelse.
Maia&Mathias <3 Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Samme her! Venter bare på at magen skal "dette ned"... Da blir ting med ett mye lettere! Skal bli deilig!! Jeg er 37+4 idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå