:)novemberbarn:) Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Hei! Er det noen som opplever nå at deres 1 1/2 åringer ikke er så glad i middager. Datteren min på snart 19 mnd har plutselig blitt litt kresen og spiser veldig lite middag... Hun er veldig glad i grønnsaker og spiser masse av det, og det er jo bra, men jeg kunne ønske at hun spiste litt mer av det andre også. Hun har også kommet inn i 2 års trassen, og er ganske så bestemt. Det blir hyl og grin hver gang og det er ganske slitsomt:( Får håpe det bare en fase...
det er berre mordi Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Slik er min også. I flere dager, men så plutselig spiser hun en halv hest den neste dagen. Jeg har bare resignert. Hun får spise når hun vil - og hun har passelig med fett på kroppen:)
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Her i huset er middagen det eneste som går greit å få i henne. Resten av måltidene er bare mas, spesielt hvis vi spiser brødskive! Jeg tenker som så at hun spiser hvis hun er sulten, og jeg har sluttet å stresse med det. Virker som om denne spisingen går i perioder, noen ganger spiser hun kjempe bra og andre ganger kan det gå mange dager uten at hun får i seg noe særlig annet enn middag. Så tror nok det bare er en fase... selv om det er slitsomt;)
:)novemberbarn:) Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Regnet med at hun ikke var den eneste... Vi har ikke alltid like god matlyst vi heller, så det er vel det samme med disse små... Hun virker i hvertfall fornøyd ellers, og er i farta:) Er høyt og lavt for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå