Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som opplever nå at deres 1 1/2 åringer ikke er så glad i middager. Datteren min på snart 19 mnd har plutselig blitt litt kresen og spiser veldig lite middag... Hun er veldig glad i grønnsaker og spiser masse av det, og det er jo bra, men jeg kunne ønske at hun spiste litt mer av det andre også. Hun har også kommet inn i 2 års trassen, og er ganske så bestemt. Det blir hyl og grin hver gang og det er ganske slitsomt:(

Får håpe det bare en fase...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er min også. I flere dager, men så plutselig spiser hun en halv hest den neste dagen. Jeg har bare resignert. Hun får spise når hun vil - og hun har passelig med fett på kroppen:)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Her i huset er middagen det eneste som går greit å få i henne. Resten av måltidene er bare mas, spesielt hvis vi spiser brødskive!

Jeg tenker som så at hun spiser hvis hun er sulten, og jeg har sluttet å stresse med det. Virker som om denne spisingen går i perioder, noen ganger spiser hun kjempe bra og andre ganger kan det gå mange dager uten at hun får i seg noe særlig annet enn middag.

Så tror nok det bare er en fase... selv om det er slitsomt;)

Skrevet

Regnet med at hun ikke var den eneste... Vi har ikke alltid like god matlyst vi heller, så det er vel det samme med disse små...

Hun virker i hvertfall fornøyd ellers, og er i farta:) Er høyt og lavt for å si det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...