Gå til innhold

Godt betalt jobb?

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til godt betalt jobb? Hvor som helst i landet. Trenger å spare opp penger til å kjøpe leilighet og får ikke lån uten egenkapital.

Er avhengig av å jobbe dag da jeg er alene med et barn.

Jeg har høy utdannelse, men kan ta hva som helst av arbeid bare det er så godt betalt at jeg kan legge meg opp penger i løpet av to-tre år. Er vant til å leve nøkternt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143384534-godt-betalt-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har sett det. Problemet er at jeg bor i Oslo og har veldig høye boutgifter. Vil ut av byen. Tenker jeg da kan få ned bo- og leveutgiftene til det minimale, og få en jobb som betaler godt.

Jeg har samfunnsfaglig utdannelse og medieutdannelse, men tenker at det ikke er noe must å bruke den nå. Vil bare ha penger. Har hørt at det finnes jobber i industrien f.eks som betaler godt og som ikke krever utdannelse. Men det er kanskje bare om en jobber skift?

Annonse

Jeg har også utdanning innen samfunnsfag og medier, og jobber nå innen rekruttering og HR. Har litt over 400.000 kr i året, og har kun jobbet med dette i et år.

(bedriften ligger rett utenfor Drammen, og vi har lave boutgifter her hvis man ikke er bosatt i byen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...