Fica Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Min 5 åring leker stille og rolig for seg selv etter at han har lagt seg. Jeg ser igrunn ikke på dette som et problem siden han legger seg til å sove når han er klar for det selv om det kan ta opptil 1,5-2 timer. Jeg later som jeg ikke vet at han gjør det og han vet at han egentlig ikke skal gjøre det.Men samboeren min henger seg opp idet og lager dårlig stemning. Hva syntes dere, er det egentlig så ille?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Her har vi det på samme måte. Minsta på 4 1/2 leker på rommet hver kveld etter senge tid opp til alt fra 1/1 til 2 timer. Har ikke gjort noe med det. Har gjerne gått inn og sagt at nå må hun sove. Så lenge hun er på rommet er det greit.
ninini Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 samme her... snart 4 år og leker lit tom kvelden isenga si.. lager ikke noe nr ut av det sålenge han er rolig og holder seg på rommet sitt.. sovner stort sett etter 30 minutter så ser ikke problemet med det... da må man jo fjerne alt av leker fra rommet da..
petite fleur Skrevet 13. juli 2011 #4 Skrevet 13. juli 2011 Ser ikke problemet så lenge det er stille og rolig lek. Han plager ingen, og så lenge han får den søvnen han trenger burde vel alle være fornøyde.
Mammapudding Skrevet 15. juli 2011 #5 Skrevet 15. juli 2011 Her er det ikke lov å leke etter sengetid..Hun får ha med seg en bamse eller 5 i senga, og selvsagt leker hun litt med de. Men ellers så leser vi en bok som hun får velge ut, en historie i donald og eventuelt synger jeg hvis hun vil det. Jeg må være der til hun sovner da, så derfor er det ikke aktuelt at det tar 1,5-2 timer før hun sovner Men hadde nok vært annerledes om hun kunne vært alene til hun sovnet. Hvis det funker for dere så syns jeg ikke det er noe å lage problem av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå