Gå til innhold

Ble vekket i natt av min samboer (advarsel, heftig)

Anbefalte innlegg

Da min kjære kom å la seg i natt vekket han meg brått, bandt noe for øynene mine, spyttet meg i annsiktet før han festet armene mine med håndhjern på ryggen. Så to han tak i håret mitt, ba meg om å åpne munnen før han presset seg langt ned i halsen min så jeg nestet kastet opp... Det var startetn på en lang akt der han brukte meg som han ville frem til han til slutt kom. Da kysset han meg natta og la seg til å sove... noen andre som opplever sånnt???

Fortsetter under...

Annonse

Nå venter du bare på alle svarene med hvor utrolig teit han er før du avslører det du har holdt tilbake; at du var med på det og at det var avtalt på forhånd.

Men bortsett fra det så synes jeg ikke det hørtes særlig pirrende ut, men hver sin lyst.

HI her...

nei det var ikke direkte avtalt... men vi har en avtale på at det er greit at han bruker meg som han vil. Jeg tenner på det, han tenner på det så alle er happy :) Litt stygt å legge det ut her på den måten kanskje, men ville se hva andre "normale"/ "valije" mennesker syntes om det samme... I tilegg til at jeg må inrømme at jeg kjedet meg litt over gjenomsnittet i kveld :P

MM! Så digg.. :) Bortsett fra den spyttinga i ansiktet, det ble litt feil for meg. Heldig du, som har funnet en mann å leke med! :) Min erfaring er at forbausende få menn er råe nok til å leke på denne måten.. Dessverre.

Annonse

Slikt opplever ikke jeg nei, og ikke ville jeg likt den slags heller.

Men hvis du liker å bli behandlet så krenkende, så fint for deg... Å bli spyttet i ansiktet er jo direkte ekkelt, og jeg skjønner ikke at din samboer klarer å gjøre det.

Jeg er nok gørrkjedelig i dine øyne, HI. For dette syns jeg hørtes helt grusomt ut! Jeg ble faktisk litt uvel og kvalm da jeg leste dette.

Vet godt at dette ikke er uvanlig, men jeg skjønner bare ikke at noen tenner på slikt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...