Gå til innhold

Er det flere enn meg som synes at dusjing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glor ikke så mye i dusjen. Tar vannet på. går inn, lukker øya mens jeg spyler meg. Åpner dem for å finne sjampene, lukker mens jeg tar den inn og skyller. Så åpner jeg igjen for å finne balsamen, lukker når jeg tar balsamen i håret og skyller. Har åpne øyne når jeg finner dusjsåpen og såper i kroppen, samt barberer armhuler. Så lukker jeg øya mens jeg spyler meg igjen, før jeg vrir vannet ut av håret og går ut.

Ikke mye gloing når jeg er i dusjen, nei.

Annonse

Ja, det er et tiltak, fordi jeg hater å bli våt på kroppen, hater å vaske det lange tykke håret mitt som røyter, men gud så oppfriskende det er etterpå! Er man trøtt og dorsk en dag og bare vil labbe rundt i joggebuksa og man ikke får utrettet noe som helst, samt at selvbildet er på nedadgående kurs, - da kan en lang dusj med mye såpe og rent tøy være det som skal til for å snu det hele.

Kjedelig ja, men det hjelper å ha musikk på:)

Jeg tenker hele tiden at jeg bare skal ta en rask dusj, men det er like kjedelig å tørke seg etterpå. Så da står jeg der og lurer på om jeg gidder å barbere leggene...er det meldt sol...skal jeg ha sex....

Annonse

Det har jeg faktisk aldri tenkt over...er liksom en av de tingene man bare MÅ gjøre. Tar ikke så lamg tid heller da:-)etterarbeidet er mer pes, tørke, smøre, gre, fikse og ordne. Men det er jo så deilig når det er gjort:-)

Synes heller det er mere kjedelig å tørke seg, smøre på klem osv. mere slit enn dusjing. Jeg elsker å dusje og kan stå der i 1 time hvis mulig, men dessverre får jeg ikke stå der mer enn 10 min. for da er det ikke mer varmt vann. Ønsker meg større vv, så jeg kan dusje leeeeeeenge....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...