Gå til innhold

Siden vi er inne på navn: Opp med hånda alle som liker Lars!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Syns kanskje navnet er litt kjedelig. Men når det er sagt, så heter samboeren min det, som første navn i et dobbeltnavn, men heldigvis bruker han det andre :P

Helt greit navn altså, men som sagt, jeg syns det er litt kjedelig. Smaken og baken og alt det der...

Det er derfor jeg synes det er så fint! Det er liksom så staut, stødig og godt nå i disse tider da barn skal hete det mest spesielle man kan komme på. Da blir liksom Lars en motsats til det igjen...

Skjønner hva du mener :) For all del, et helt brukbart navn. Og alle jeg har møtt som heter Lars har vært hyggelige karer! (De har dog alle mann fått kallenavn før navnet sitt, Neger-Lars, Krølle-Lars, og samboeren min Kaffe-Lars)

Jeg! Jeg er litt trist fordi vår yngste sønn ikke heter det... Jeg ville gjerne, men følte at navnet "tilhørte" mitt søskenbarn, som er odelsgutt til slektsgården, det er et slektsnavn i min familie. Han fikk en gutt kort tid etter at vår gutt ble født - og etter mye om og men kalte han IKKE gutten for Lars! Gjett om jeg ble skuffet da!

Annonse

Jeg synest Larseret topp navn! Hadde det ikke vært fordihan jeg var sammen med før min mann het Lars så hadde vinok hatten liten Lars her hjemme!

Ikke pga gamlekjæresten at jeg digger navnet, har alltid likt det. Var forelska ien Lars i tenårene også, men han ville ikke ha meg.

Helt supert, stødig, og stilig navn, ordentelig guttete og ordentelig mannete. Supert!

Lars var min andre forelskelse. En skjønn gutt:) Min første var i barnehagen, men Lars gikk i klassen min i første klasse :)

Fint, syns jeg, for jeg har bare gode minner om det navnet. I tillegg er det min fars andre navn, så jeg må vel bare like det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...