Kafo - julibaby12 Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Var på ord. ul i dag og der befant det seg en liten gutt. Han var fin og frisk MEN magesekken satt litt høyere opp en det jordmor likte og vi er nå henvist til rikshospitalet. Fikk time i morgen, så skal dit allerede halv ti! Håper alt er i orden med lille gull, har grått endel tårer allerede.
mammaTkajaÅthea Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Ikke så greit å få slike beskjeder, men alikevel så er det så bra med alt de kan se på de ultralydene.... Det er ikke alltid de kan se alt heller og kommer ut syke... Så du er heldig at de så det og sender deg videre og at du får time så fort for å slippe å gå så lenge og grubble.... Det går nok bra skal du se.... Du skrev jo her oppforbi at gutten var frisk og fin, så det er jo helt supert.... Lykke til på ny Ul...
Kafo - julibaby12 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2011 Ser at 3 stykker har svart, men jeg ser bare ett svar. Vil bare oppdatere dere og si at dette gikk ikke bra i det hele tatt. Gutten min har alvorlig mellomgulvsbrokk og sannsynligheten for at han overlever var ganske liten. Skulle han allikevel overleve så er det mange komplikasjoner og ikke sikkert han overlever da heller. I såfall kan det også hende han må leve livet sitt syk. Alt fra taleevne, til pustevansker, til hjerneskade. Er helt vondt å skrive dette som en 19 år gammel jente. Vil ikke skremme dere, for dette er ikke noe som trenger å skje ofte. Mindre sjanse en down syndrom, men vil bare takke for meg på 2. trimester <,3
Lillevenn33 Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Så forferdelig trist Livet er ufattelig urettferdig. Jeg håper at du har mennesker rundt deg som kan støtte deg nå i denne vanskelige tiden. klem
Bonanza Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Dette var grusomt trist å høre kjære deg.. Føler virkelig med deg, mange ting i livet som er forferdelig urettferdig til tider..... Ord blir fattige i slike sammenhenger. Klem til deg
Skrømti Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Vet du , nå ble jeg helt satt ut her. Husker nicket ditt. Føler med det nå, det må være litt av et sjokk. Ønsker deg alt godt.
*Miss Flua* Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 Så ufattelig trist beskjed å få... Tenkt masse på dere etter du skrev den første meldinga her om ultralyden, og det var ikke det utfallet jeg håpet for dere Ta godt på hverandre videre <3
Kafo - julibaby12 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2011 Ja, utrolig kjipt dette Tusen takk for alle deres støttende ord. Godt å ha i mørke tider som nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå