Gå til innhold

oh my Goooood :P

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn med BF fra før.. vi har aldri vært sammen, men det kommer sannsynligvis et nytt barn neste år :/ Sikkert vært sammen to ganger eller noe og jeg går på p-piller...

Hva sier NAV nå tro.. Gruer meg til å gå på møte, redd for å ikke bli trodd i at jeg er alene med barna....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143384218-oh-my-goooood-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tsh.. ikke noe problem. Du får bare ny stønadsperiode ang OS og alt for det nye barnet.

Drit i de som svartmaler deg her nå, men jeg har vært der og vet. Ting skjer, og det er faktisk ikke alltid alt går som en tenker på forhånd :)

Her er det til og med 5 år mellom barna, men de har samme far. Lyst er ikke alltid lett å styre, og til og med NAV forstår dette ;)

Jeg vet ikke hvordan dette funker i praksis, så skal ikke påstå noe som helst. Men jeg kan bare snakke generelt og utifra egen situasjon..

Er det samme barnefar på alle 3? Dere har aldri vært sammen, men har lagd 3 barn sammen? Hva skjedde isåfall da du ble gravid med nr 2 med stønader osv? Mistet du dem, trodde nav du ikke var alene da?? Med mindre det var tvillinger da..

Er så mye som ikke henger på greip her, så det er litt vanskelig å uttale seg om hva som kommer til å skje. Men du må være innstilt og forberedt på at nav kommer til å stille spørsmål evnt etterforske dette. (ikke for å skremme deg). Men hvis du får aleneforeldrestønader, men fortsatt har sex med bf, så er du i teorien ikke alene. Da har du et forhold til bf..

Eksmannen stakk da jeg var 5 uker på vei, og jeg måtte sende 2 bekreftelser, ved to forskjellige anledninger, på termindato til nav. De var hissige på å vite om babyen var unnfanget FØR eller ETTER bruddet. Så bare vær forberedt, ok??

Må bare slenge på at jeg syns det er rart at om dere har et slags forhold og har 2, kanskje 3, barn sammen, hvorfor ikke gå inn i et ordentlig og stabilt forhold, og leve som en familie? Må jo være best for dere og for barna??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...