Gå til innhold

Bruker dere mye penger på leker til barna?

Anbefalte innlegg

Tenker sånn utenom bursdag og jul?

Mine jenter er født seint på året så det blir jo gaver til bursdagene og jul, men ellers til sommern nå feks, så er det jo så mye de ønsker seg.

Jeg kjøper de av og til litt småting, og en litt større "sommergave", men jeg vil ikke skjemme de bort. Er flink å kjøpe lydbøker og litt vanlige bøker også, og det er jo "nyttige" ting.

Fortsetter under...

Jeg kjøper ved behov. Her er største født tidlig på året så blir jo et langt år uten gaver :P

Hun finnes ikke borskjemt men kjøper det hun har behov for underveis. bøker, penner og dilldall holdes som regel til bursdag og jul da.

Kjøper sykkel, badeleker, fiskestang, uteleker osv i sommerhalvåret fordi hun er jo vinterbarn så får jo ikke slike ting da. Kjøper det når hun trenger det. i tillegg får hun et ds spill en gang i året kanskje når jeg synes hun har vært flink med et eller annet. feks, lagt seg til å sove over lang tid når hun ikke var det før, sliter med sprøyteskrekk og tok mot til seg for å ta blodprøver osv. Ellers blir det av og til noen blader på butikken. Synes egentlig det er unødvendig men hun blir så glad for dem. Hun spør hver gang vi er på butikken og får nei 19 av 20 ganger. Hun gjør ikke noe av at hun ikke får noe og maser aldri.

Annonse

Har to barn, og de får ting når vi føler for det, og vi vet at de ønsker seg ting, og det er ganske ofte. De får også veldig dyre bursdagsgaver og julegaver. da leker, spill og ting de ønsker seg. Nyttige ting som sykler, ski, fiskestenger, osv. kommer i tillegg. Det får de ikke til bursdag eller jul, men ellers når de trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...