HeidiElisabeth Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Fler som sliter med vann i beina og vonde hofter/bekken nå? Har de siste to ukene blitt mer og mer plaget av dette. Sliter på kroppen å jobbe merker jeg. Noen andre?
Maia&Mathias <3 Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Merker godt d er varmt ja!! Beina ser ut som to tømmerstokker på kvelden og fingrene ser ut som knakkpølser!! Men bare 3 uker igjen her nå og da kommer jo ofte vannet mer og mer også da... Bekkenet orker jeg ikke kommentere engang. Veldig klar for å bli ferdig nå ja!
HeidiElisabeth Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2011 Merker bekkenet og hoftene jeg og.. I natt våknet jeg med krampe i leggene, og har enda 16 uker igjen ;( så håper plagene vil gi seg, men har lite tro på det!
Maia&Mathias <3 Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 JEg har begynt å få vondt midt på leggen av alle ting!! ;P Godt at d er noe bra som venter i enden da! Vi overlever nok heldigvis!
HeidiElisabeth Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2011 Midt på leggen ja, uff da Føler jeg har smerter fra livet og ned jeg nå. Men sant som du sier, godt det er noe bra som venter i enden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå