Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Sikkert noen som har spurt om det før men.... Jeg spør igjen Har dere symptomer? Rundt disse uker? Bortsett fra uteblitt mens, og positive tester, og stikninger nedentil føler jeg ikke mye....Jo oppblåst.... Var en del kvalm for en uke siden, men ikke nå. Husker ikke hvor tidlig jeg ble kvalm sist, og fikk ømme pupper å sånn. Men det trenger ikke være likt vel.... Noen med veldig ulike svangerskap?
ambroxia Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Hei! Jeg er også i uke 5 nå, å merker absolutt ingenting
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Hei ) jeg er 5+2 å merker ikke så mye jeg heller. Eneste er litt såre brystvorter å murringer i magen. dette er mitt 5 svangerskap å pleier ikke å bli uggen før i uke 7,så skal bli spennende å se om det blir likt denne gangen.
Frøken sol Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har også bare uteblitt mens og en del murringer, det har forresten blitt mye mindre de siste dagene nå. Lurer på hvor de ømme brystene blir av hen.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. juli 2011 Godt det er fler Er liksom betryggende ! Får bare vente å se da.... Så moro da, Frøkenfri, fire like svangerskap! Blir spennende med det 5 da ja
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Tror kanskje puppene er mer ømme nå enn i mine to andre svangerskap. Er 5+5 idag. De har vært mer eller mindre ømme i over en uke nå. Ikke kvalm nå, heller ikke i tidliger svangerskap. Like trett som sist
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2011 Idag syns jeg faktisk at puppene er litt ømme, men kjenner det kun når jeg kjenner etter.... Håper det kommer mer symptomer snart
Alh07+12+14 Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Jeg er nå 5+1 og har ufattelige ømme bryster. De har også vokst ganske.. Ellers har jeg ingen symptomer enda.
cberry Skrevet 20. juli 2011 #9 Skrevet 20. juli 2011 Cola zero/pepsi max, som jeg normalt synes er godt, smaker forferdelig allerede etter uke 4, skikkelig metall. Men like greit, apsartam er vel ikke det sunneste for verken spiren eller mamman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå