A_K Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Hei! Når dere blander klart Mme til baby, koker dere vannet i kjele i 5 min, eller bruker dere Vannkoker? Holder det egentlig med Vannkoker?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har alltid brukt vannkoker. Koker opp vannet, men koker det ikke lenger enn at vannkokeren skrur seg av.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Alltid brukt vannkoker. Også fordeler jeg vannet i flaskene, avkjøler og setter i kjøleskapet. Når han skal ha mat tar jeg ut en, varmer vannet litt i mikro og tar oppi pulver
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Gjør akkurat det samme som Mrs Bad Fungerer supert
Løvinna30 Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Jeg bruker også vannkoker, det har jeg alltid gjort :-) Jeg heller ca 120 ml med kokt vann i flaskene.. og når det er tid for mat koker jeg opp vann og heller ca 80 ml med varmt vann i det rom-temprature vannet i flaskene, perfekt temp... enket og greit. Spes på natta... da har jeg det varme vannet oppi en termos.... :-)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 alltid brukt vannkoker. Har ikke vært noe problem for noen av våre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå