Gå til innhold

Er det mulig å bli befruktet rett etter menstrasjon?

Anbefalte innlegg

er det noen der ute som vet? eller er det noen som har opplevd dette..

jeg føler meg gravid, og har noen symptomer. har tatt test, men den var negativ.

Har vært gravid før, og har en sønn :)

Er ingen prøver, men hadde jo vært morsomt med en liten en til :)

Fortsetter under...

Hvordan oppdaget du det, og nårtid fikk du misstanke om at du kunne være gravid?

har du noen symptomer, og nårti fikk du dem? :)

sorry, mye spm kanskje, men lurer veeeeldig på om jeg kan være gravid. har en liten følelse, og har ømme pupper! ekstreme murringer i korsryggen til tider!

har hørt at det er lettere å legge merke til, når du er andregangs.

Hadde siste mensdag 24.juni, og samleie 25. så det er for tidlig å få utslag på test :/

Annonse

Jeg ble gravid rett etter mensen, hadde sex to dager etter endt mensen, hadde sluttet på p-pillene siden jeg ikke tålte de. Min smarte mann bestemte seg for å komme inni meg for jeg hadde jo nettopp hatt mensen, han hadde nemlig lest på slike kvinnesider som han kaller det at man var i en sikker periode etter mensen.

Ba han kjøpe angrepillen, men det ville han ikke bruke penger på, umdøvendig å kaste bort 170 kr på det. Har 3 uker igjen til termin og dette vil nok koste han mye mer enn 170 kr.

dette er veldig frustrerende :( jeg har tatt test, men negativt utslag.

puppene mine har blitt litt større, de er varme å når jeg klemmer litt kommer det veske ut!

jeg ammet en liten stund da jeg fikk min første. mulig det kan være restemelk som kommer?

han er snart 15 mnd, og jeg ammet han de 3 første mnd.

føler meg av og til litt småkvalm, og brekker meg. Mulig dette er psyken, jeg vet ikke :/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...