LiteNurk Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Har vært på overtids-kontroll idag (10 dager overtid), og fikk jammen time til igangsetting imorgen tidlig. Ble også så overrasket over nyheten om at jeg såvidt hadde åpning!! Tror ikke jeg kommer til å få sove noe særlig i natt, gitt. Utrolig mange tanker som farer gjennom hodet. Imorgen er siste gang på ÅR at jeg kan bare kan låse meg ut av huset, sette meg i bilen og kjøre, uten baby/barn og bilsete/vogn/bag. Og SÅ spent på det jeg skal gjennom imorgen. Gud, nå er dagen her. Gi meg styrke til å komme nogenlunde greit igjennom...! Og pass på babyen min... Måtte alt gå bra! Puh...
mmagdalena Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Lykke til! Jeg skal på overtidskontroll imorgen, og håper også på en time til igangsetting nå snart. Spennende
Maia&Mathias <3 Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Så spennende!! Masse lykke til og prøv alt du kan å få sove litt. Du trenger all styrke du har til fødselen og når du holder på med amminga på natta kommer du til å irritere deg over at du ikke har satt mer pris på å kunne sove hele natta mens du kunne! ;P D går sikkert kjempefint imorra, alt er verdt det når du kikker ned på den perfekte babyen din du akkurat har født!
Tchh Skrevet 7. juli 2011 #7 Skrevet 7. juli 2011 Masse lykke til :-) jeg ble selv igangsatt idag! Men det kan visst ta dager før det skjer noe... Fikk pillen kl 14 idag, men ingenting har skjedd enda! Bare noen få rier som ga seg etter en liten stund.
2små,rosa&blå Skrevet 7. juli 2011 #8 Skrevet 7. juli 2011 Lykke til! Så flott å høre tankene dine om at du gleder deg så over å få bli mamma! De flese gjør jo selvfølgelig det men det er ikke så mange som skriver om det og det er jo så fint å høre om. Fødte selv ganske langt over termin sist. Fikk en fin og rask fødsel og alt gikk kjempefint, håper du får oppleve det samme (-:
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 7. juli 2011 #9 Skrevet 7. juli 2011 så spennende!!! masse lykke til og håper du får en flott fødsel=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå