mams1979+2små Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 helst nærmere Gardermoen enn Lillehammer! Hørte nemlig at det ikke lenger var noe "badehotell" på gardermoen. Evnt noe annet spennende på denne strekningen....? (for barn på 2 og 5 år)
ApriIbaby Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Dere kan jo besøke Amadeus dyrepark på veien. abefaler ikke abding der da :-)
ApriIbaby Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Badehotellet er nedlagt, det stemmer. MEN det åpner snart nyrr stort badeland i nærheten av Gardermoen. Kommer an på når dere skal dra da
gerd Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Tja - hotell vet jeg ikke... Amadeus dyrepark på Tangen. Ankerskogen svømmehall på Hamar. Lilleputthammer og Lekeland rett nord for Lillehammer - og Hunderfossen. Mye å gjøre om dere kjører litt....
Libido- Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Jorekstad badeland. Det ligger på Lillehammer da. Veldig kjekk plass, med basseng både ute og inne.
jordbærsjokolade Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 Er det badelandet på Råholt du mener? Det åpner ikke før i oktober eller november tror jeg. Men jeg gleder meg skikkelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå