Gå til innhold

Hvor kjøper dere amme BH??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

Har til nå kjøpt 1 amme BH, og det var på Barnas Hus. Den er utrolig komfortabel, men den kostet jo skjorta! Er det noen som vet om bra butikker evt nettsider hvor man kan bestille amme BH'er uten å måtte ruinere seg? Syns det er litt i meste laget med 500kr per BH..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en i en undertøysbutikk, og den kostet ikke mer enn 200 kroner. Synes det er best å handle undertøy der de har litt peiling og kan hjelpe med str og slikt.

Skrevet

Har hört de ska ha bra på Kappahl! :)

Skrevet

Var innom å tittet på den på Barnas Hus, men den var det så mye "innlegg" inni. Jeg vil gjerne ha en uten innlegg... Mulig de var utsolgt for vanlige modeller der da jeg var der...

Jeg skal sjekke ut Kappahl og Cubus & Lindex.

Skrevet

Har kjøpt triumph ammebh på lindex til 300,-noe. Kjøpte der forrige gang også og har vært veldig formøyd.

Skrevet

Sist kjøpte jeg noen fra Cubus,deriblant en fra Triumph og det var desidert den beste :) Nb.spiler i bh var fy-fy for min del når jeg ammet.

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med amme bh'er så spør ut av uvitenhet-hvorfor var spiler fy-fy? Fordi det var ubehagelig?

Skrevet

Jeg kjøpte noen sånne fra Babyshop, til 199 pr stk:

http://www.babyshop.no/amme/amme/ammetoy-ammeinnlegg/amme/amme-bh/amme-bh-5040

Det er dyrt nok, men er veldig behagelige bh-er med god støtte, og de tørler fort ved vask.

Sist fødsel kjøpte jeg fra H&M, og de var jeg ikke fornøyd med, de gnagde og var for tjukke i stoffet, syntes jeg, men det kan jo bare være meg som er rar. :-)

Skrevet

www.nelly.com, fri frak ut juli, tror jeg :) der har de også ammesingletter

Skrevet

Tusen takk for tips! Kan jeg spørre hvor mange amme BH'er man bør gå til innkjøp av? Og hvordan er de å bruke senere? Liker den fra Barnas Hus ganske godt, men vet ikke hvor mye slitasje den tar av melken..kan se for meg at det blir litt gris :-P

Skrevet

Hei!

Jeg likte ikke Triumph som jeg kjøpte på Lindeks, fordi kanten under brystene ble for smal og la seg som en brett under brystene. Jeg ønsker med en bred kant under brystene som ikke gnager og som gir støtte.

Skrevet

Cubus har en med bred kant under brystene! Jeg har kjøpt en i sort. Har også kjøpt en fra triumph i hvit, uten bøyler den også. God, men ikke med bred kant under.

Den fra Cubus kostet 169 kr! :))

Skrevet

Jeg kjøpte på alexi.com, anbefales virkelig ikke!!

Skrevet

Glemte å gå inn hit å svare igjen jeg.."annasynn"

Jeg slet så mye med brystbetennelse,så i den sammenheng klarte jeg ikke bruke bh med spiler i. Den presset på melkegangene og gjorde at jeg fikk veldig vondt.

Derfor likte jeg den fra Triumph veldig godt,fordi den satt like godt som om den hadde spiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...