Gå til innhold

Forandring nedentil...

Anbefalte innlegg

Er det fler enn meg som synes at vaginaen ser mer åpen ut etter å ha vært gravid ? Selv gikk jeg bare frem til 8 cm åpning før det ble hastesnitt. Alikevell så ser jeg mer åpen ut nedentil. Lurer på om jeg kan ha revnet når de skulle sette elektroder på hode til lillemor ? Burde de ikke evt sagt i fra? Fikk veldig har og røff behandling av jordmor, og sliter når jeg tenker på hvordan hun behandlet meg selv om det er 3 mnd siden :(

Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143383566-forandring-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skulle nok på død og liv (nesten) gjennomføre den vaginale fødselen, det var nok derfor hun var hardhendt tenker jeg.

Men det er bare tre måneder siden, du må nok gi det enda litt tid. Kanskje til og med til du er ferdig med ammingen, ting trekker seg ikke helt sammen før da. Jeg husker en venninne som gikk til legen mange ganger og insisterte på at ting var 'slapt' nedi der, men legen forsikret henne om at alt så normalt ut. Og det ble det, med tiden til hjelp.

Du kan få legen til å se på deg, men tipper du er helt i rute.

Jeg endte også med ks, og følte leeeenge at noe var rart. Ikke bare åpent, men rart.

Jeg har selv vært gjennom hastesnitt godt på vei ut i vanlig fødsel. Jeg hadde akkurat de samme plagene med underlivet den gangen, som gangen etter da jeg fødte vaginalt :)

Det er svangerskap som gjør den store forskjellen, ikke alltid fødselen. Selv i underlivet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...