Endelig ny spire i magen Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Hei Da har vi endelig sett positiv test igjen og hcg var på 63 i dag. Er det lavt eller lite. Det er 14 dager siden uttak i dag.og 12 dager siden vi satt inn to egg. De sa på riksen at blodprøven var fin, men syns jeg leser over alt at alle andre har mye høye verdier.
dincene Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 På dag 12 er det helt fint vil nok jeg tro. Det som er viktig er å finne ut om 2 dager om det dobles. Da ser du hvordan det ligger an. Og her er det store forksjeller, men du har to tall - og det skal dobbles sånn annerhver dag den første månad Du trenger ikke å sammenligne med andre. Det varierer veldig. Man ser at det varierer hos samme kvinne med barn 1 og barn 2 også. Så det er helt normalt at vi er forskjellige. På rugedag 14 hadde jeg 147 eller noe sånt. Tar man 63 og ganger med 2 så blir det rundt 130 for deg på rugedag 14.... hvis du skal ta ei til prøve....
bølla mi Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Hei, jeg også hadde hcg på 63, tok prøve i går på dag 12 etter innsetting:) De sa også i porsgrunn at det var bra! Hadde ca samme sist jeg var gravid... Gratulerer med graviditeten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå