Gå til innhold

hva skjer med kroppen min?det gjør vondt

Anbefalte innlegg

jeg hadde mensen sist i slutten av mars.har den veldi skjelden.no for tiden har jeg fått veldig vondt helt nederst i magen når jeg hoster,beveger meg brått,reiser meg opp og snur meg i seng. enkelte ganger gjør det så vondt at jeg må bli helt rolig å bare holde på magen..

fikk høre fra ei veninne her om dagen at jeg så gravid ut men skulle ikkje tro jeg kunne bli gravid når jeg har mensen så skjelden?

hva bør jeg kreve at legen skjekker ut? kan jeg og kreva han sender meg på sykehuset for sjekk?

liv redd d er noe farligt...

Fortsetter under...

Så lenge du har mens -selv om det er sjelden- så har du også eggløsning, så det er iallefall en teoretisk mulighet.

Du kan uansett ta en tur til legen, men det er ingen grunn til å tenke at det du beskriver skal være noe farlig, så ikke bekymre deg i forkant.

Annonse

Hei, jeg jobber i helsevesenet og kan i farten komme på mange ufarlige grunner til dine smerter, men svært få farlige. Sansynligheten er absolutt at du har noe ufarlig! Så bestill deg en legetime og be om en full sjekk så slipper du å gå og være redd unødvendig! :) Det er også mulig å be om en dobbeltime når du bestiller legetimen, da har legen litt bedre tid til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...