Gå til innhold

kom over verdens deiligste babyklær på nettet.

Anbefalte innlegg

jeg må bare fortelle dere, kjøpte en sjarmerende body fra ecobudds, den var bare helt fantastisk, har aldri tatt i noe så mykt å deilig, jeg kjøpte denne for den var så sjarmerende og siden jeg er så tidelig i svangerskapet var det greit å kjøpe noe unisex.

jeg ble så inponert at jeg skal bestille mye mer når jeg er kommet litt lenger på vei. fikk med en lapp om bodyen, den er organisk laget av bambus, selv desifiserende, kan hives i kompost og vil forsvinne, men er også veldig holdbar, skal bare vaskes på 30 grader, ingen merkelapper, flotte farger, og super for sensitiv og allergisk hud.

åååå ble helt forelsket. Anbefales!

litt dyrere da det ikke er H&M matriale.

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

nei, fikk med en lapp der et sto masse om stoffet, det er selv desifiserende, men vet jo ikke før jeg har prøvd å det blir nok en stund til. men det skal ha samme kvalitetene som ull for et skal holde deg varm når det er kaldt og kald? når et er varmt. så kanskje det går ann å vaske det på ull prg i maskinen?

Jeg så på g-sport i dag noen devold t-shorter til voksne faktisk som var i sommerull og bambus og dei også kjentes deilig myke ut. Da tenkte jeg at det må være bambus som gjør det :)

Jeg tror jeg har sett sånne klær i bambus stoff andre plasser i butikkene også men komme rikke på hvor :)

Tror ikke det spiller noe rolle om man kan vaske på 30 eller 40. Jeg vasker sjelden noe på 60 og på 90 vasker jo man bare hvite ting uansett.

Annonse

Hei, vet akkurat hviket stoff du snakker om! Dette stoffet er helt utrolig! Har pysj til mine små i dette stoffet. Vasker de på ullprogram i maskinen. Har også en bukse som har havnet sammen med 40 graders vasken en rekke ganger og den er ikke ødelagt fordiom. Men den er litt mere slitt... Men jeg har kjøpt mitt på lilleba.no Grusomt dyrt, men verd det som pysj til de små. Skulle ønske jeg også hadde en slik pysj men den koster rundt 1500 og det gidder jeg rett og slett ikke sløse bort på en pysj til meg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...