Gå til innhold

Hvordan går det med dere i varmen?

Stjernebarn og Nordlys

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 34.

Jeg føler jeg snart smelter bort, selv om vi ikke har så mye sol er det fortsatt varmt og klamt. Bor i Sandvika.

Føler jeg går med konstant feber, og ligger og svetter om kvelden og natta.

Må på do sikkert 20 ganger i løpet av natten og tisse uten å få kynner er historie...

I magen ligger jenta veldig langt ned i bekkenet, føler noen ganger som om hode bare skal dette ut... he he

Gutten har snudd seg og ligger med hode opp, men det bekymrer meg ikke da de snur sikkert han da jenta er ute.

Fortsatt masse liv (gjerne om kvelden, eller hvis jeg kjører bil), nesten som om de krangler om plassen noen ganger og da ser det ut som om de skal gå igjenom huden min... den er veldig tynn nå.

Hormonene mine er gått helt av skafftet (var ikke plaget med det med de to andre) og jeg har verdens korteste lunte. Tåler seriøst ingen ting.

Stakkars fam min.

Må vil jeg bare bli fedrig med dette å få kroppen min tilbake!!!!!!!!!!

Klarer jo ingenting selv lenger, Plukke opp ting jeg har mistet, er jo sååååååååå vannskelig nå, og så blir jeg irritert for det også... hehe, er ikke bare bare å gå med tvillinger.

Ble litt sytete dette her, men deilig å få det ut.

Fortsetter under...

Varmen begynte å bli litt slitsom ja, enda så glad jeg er i sola.. Nå har det blitt kaldere og regn, så jeg har inntatt sofaen med god samvittighet.

Jeg er 35+3 i dag, og er lei nå! Merker godt at det er trangt til de to små.. De ligger nesten på ribbena mina mine, og det er vondt. Ellers er jeg plaget med harde kynnere døgnet rundt.

Er på do bare en gang per natt, faktisk, og hvis jeg står med føttene langt fra hverandre klarer jeg utrolig nok å plukke ting opp fra gulvet:-)

Er heldigvis ikke så veldig plaget med halsbrann heller, gjelder jo og fokusere på det positivet:-)

Men er som sagt lei, og håper de kommer ut snart..

Lykke til med innspurten, vi er snart i mål!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...