Gå til innhold

Da var jeg så heldig å få bli med her i marsgjengen=)

Anbefalte innlegg

Hei!!

To tester var positive i helgen=) Er veldig lykkelig over å bli mor for første gang! Jeg har regnet ut terminen på ulike nettsider, de viser litt forskjellig, men de fleste sier 7 mars 2012...Gleder meg. Men er litt bekymret pga smerter i mage og korsrygg itillegg til brun utflod. Andre som har erfaringer med dette?

Gratulere til dere alle i samme situasjon som meg!

Fortsetter under...

Gratulerer:-) Ekstra spennende når det er første babyen:-) selv venter jeg nummer tre 6.mars. Synes fortsatt det er spennende, men det er selvfølgelig noe helt spesielt når det er første gang man skal gjennom svangerskap, fødsel og tilslutt mammarollen:-)

Gratulerer så masse:) Knall kjekt!!

Er ny selv for første gang så veldig spent jeg også:) Har ikke fått noe brunt utflod enda, men har leste at det kan være vanlig å få rundt 5 og 6 uke.++. veit ikke hvor langt du er på vei. Selv er jeg bare 4+3 så veldig fersk:) Esitmert termin 17-18 mars. Hadde symptomer de første 2 ukene, men denne uka er jeg bare litt øm i brysta og enda litt lukt fra urin om morgningen. sorry detaljene:) Håper den lille spiren klarer å klamre meg fast og gleder meg til ting begynner å syne utad:)

Lykke til:)

takk for gratulasjonene og svar=) Jeg har vert borte litt i det siste pga disse blødningene jeg har beskrevet tidligere... Etter en del blodprøver vider det seg at jeg har mistet min lille spire....veldig trist....prøver å tenke at barnet mitt ikke var friskt dermed var dette gjerne det beste. Så det går bra! Lykke til alle sammen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...