Apple80 Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Jeg oppdaget at det føles litt godt å følge med på noen andre som går gjennom/har gått gjennom noe av det samme som man selv går gjennom..Noen som vet om noen gode blogger på området?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 hei! jeg har lagt ut en link til min hjemmeside noen innlegg lengre nede på forumet her;) tenkte det kunne vært greit for andre i samme båt å ha noen å "sammenligne" seg med...savnet det selv i fjor ihvertfall....... men om bloggen er god er en annen sak,men dønn ærlig det er den ihvertfall;)
Apple80 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2011 takk, jeg så på dn og syntes det var veldig deilig å lese! Lurte på å starte å skrive slik jeg og, men jeg vet ikke om jeg tør å offentliggjøre den... Men er glad for at du gjorde det!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 hei igjen! glad du likte den....jeg tenker som så at blogging florerer nå og man forsvinner litt i mengden om man ikke går inn for å reklamere noe voldsomt for den.... du trenger jo ikke legge ut bilder,alltid godt å¨bare få ting ned og litt ut av systemet....jeg er utrolig glad for at jeg har skrevet nå i ettertid......men først nå jeg har offentligjort den... lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå