Anonym bruker Skrevet 7. juli 2011 #1 Del Skrevet 7. juli 2011 Hei! Lurer litt på hvordan andre har det med denne ordningen. Feks angående den ekstra barnetrygden en får for å være alene.. Er det den med 60% samvær som får dette? Når det gjelder barnehage og Sfo deles dette mellom foreldrene? Jeg har 60 og søkte om barnetilsyn men fikk avslag pga jeg ikke kunne regnes som aleneforsørger. Jeg har 3 barn og det er jeg som får den ekstra barnetrygden, men skjønner ikke hvorfor jeg får den når jeg ikke får barnetilsyn? Vi har inngått en privat avtale vedrørende bidrag og brukt NAV sin bidragskalkulator.. Får kr 2100 i bidrag for 3 barn fra far. Har også forstått det slik at jeg da dekker alt som har med barna å gjøre.. Mat, klær, forsikringer etc. Ble mange spørsmål dette her.. men jammen er det ikke enkelt å være alene økonomisk ser jeg. Allikevel verdt det med tanke på hva forhold jeg var i i mange år.. Glad for svar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143383219-noen-som-har-omsorg-6040-med-barnefar-samme-som-anonymforum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå