Gå til innhold

Trenger tips om kaker, pynt osv med tema sommerfugl!

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøre sommerfugl som tema til 3 åringens bursdag. Kan jo den gamle klassikeren med å dele en rund kake i to, legge de runde sidene mot hverandre og pynte med non stop... Meeen, kakekunsten har jo kommet så meget lenger siden 70-tallet. Så alle tips og ideer motas med takk!

Si gjerne i fra hvis du har sett sommerfuglservietter og muffinsformer med sommerfugler (eller annet dill) noe sted også . Og ikke minst sommerfugkakepynt (finnes det noe gelégodis kanskje?) :-)

Jeg er ingen kakedame, og er ikke glad i smørkrem, sukkerpasta eller marsipanlokk.... så tradisjonelle kaker og enkle midler. Tenker å ha sjokoladekake, gele og muffins/kjeks/kakepops. Liker å lage ting selv altså, og lurer litt på å prøve meg på disse (hvis ingen vet om noe ferdiglaga da, he, he): http://www.villaperlesukker.no/?p=1957

Fortsetter under...

Hvis du søker etter sommerfugl på www.detsoteliv.no så får du opp en sjokoladekakesommerfugl pluss klassikerne du nevnte øverst i innlegget ditt.

Ellers er jeg ganske sikker på at jeg har sett muffinsformer med sommerfugler på hos Jernia og andre steder der de selger utstyr fra cacas.

Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...