<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 I dag er bursdagen min og jeg kunne jo ikke dy meg med å ta en test på morgenurin.. Og der lyste det jammen i meg to fine streker.. ) Den var litt svak så jeg tok to til for å være heeeelt sikker og på alle sammen dukket det opp to rosa streker.. Har jo ikke IKM før lørdag eller søndag så kan vel ikke forvente at den er sterk enda... Dette var den aller fineste bursdagsgaven jeg kunne fått! HURRAAAA ).. Måtte bare spiren klore seg fast denne gangen.. xxx...
Dossa :) Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 GRATULERER med dagen og med spiren i magen )) For en fantastisk gave *hurra*
anna t Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Gratulerer! Regner med du har hatt en fin dag idag
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Ååååh! Gratulerer så masse med baby i magen og bursdagen din! Såååå kos! Tenkte akkurat på deg faktisk! Har ikm i dag men har ikke turt å teste.. Ettersom så mange snakker om dette "kjemisk" graviditet hvis man tester for tidlig...
Lotta2010x2012 Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 Gratulerer så mye, så stas!! Og gratulerer med dagen:) Har dere prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå