herola Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Jeg ammer ca 4 ganger i døgnet. Han får 2 grøtmåltider, litt brødskive, litt middag og frukt + vann utenom i løpet av dagen. Bør jeg gi mme også?
magica fra tryll Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har en på 6 mnd og kjører omtrent samme...Ammer litt sånn i hytt og gevær når han har lyst på litt. Har gjort det sånn med alle 6, og aldri gitt mme til noen av dem....
lillespire08+10 Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Nei,du trenger ikke gi mme! Jeg ammer som regel 3 ganger om dagen( 2 ganger idag...), grøt to ganger, litt brødskive, frukt, middagsglass og vann (150ml). Husk det er melkepulver i grøten også.
MammaTilToTette + spire Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Ammer alt for mye synes jeg...Ammer 2-4 ganger på natten,og ca 5 ganger på dagtid... Dette er i tillegg til 2 grøtmåltider,middag og mellommåltid...
enits40 Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 Ammer tre ganger på dagtid og litt variabelt om natta, men aldri en natt uten! Skal snart begynne å jobbe, så det må bli litt mindre.. i hvert fall nattestid. Prøver akkurat nå å avvenne, så i natt overtar mannen. Spennende, og litt luksus!! Nå har baby akkurat sovnet og jeg skal se på tv og ta meg et glass hvitvin uten minste snev av dårlig samvittighet!;-)
MillaLilla Skrevet 7. juli 2011 #6 Skrevet 7. juli 2011 Ammer tre ganger om dagen og et par/tre ganger om natten (nattammingen skulle jeg gjerne kuttet ned paa!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå