Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer ca 4 ganger i døgnet. Han får 2 grøtmåltider, litt brødskive, litt middag og frukt + vann utenom i løpet av dagen. Bør jeg gi mme også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en på 6 mnd og kjører omtrent samme...Ammer litt sånn i hytt og gevær når han har lyst på litt. Har gjort det sånn med alle 6, og aldri gitt mme til noen av dem....

Skrevet

Nei,du trenger ikke gi mme!

Jeg ammer som regel 3 ganger om dagen( 2 ganger idag...), grøt to ganger, litt brødskive, frukt, middagsglass og vann (150ml).

Husk det er melkepulver i grøten også.

Skrevet

Ammer alt for mye synes jeg...Ammer 2-4 ganger på natten,og ca 5 ganger på dagtid... Dette er i tillegg til 2 grøtmåltider,middag og mellommåltid...

Skrevet

Ammer tre ganger på dagtid og litt variabelt om natta, men aldri en natt uten! Skal snart begynne å jobbe, så det må bli litt mindre.. i hvert fall nattestid.

Prøver akkurat nå å avvenne, så i natt overtar mannen. Spennende, og litt luksus!! Nå har baby akkurat sovnet og jeg skal se på tv og ta meg et glass hvitvin uten minste snev av dårlig samvittighet!;-)

Skrevet

Ammer tre ganger om dagen og et par/tre ganger om natten (nattammingen skulle jeg gjerne kuttet ned paa!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...