Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er mange her som har nr 3 i magen og er på overtid?? Virker liksom at nr 3 tar litt tid før kommer.. Har selv nr 3 i magen og termin om 24 dager.. Og har ikke lyst til å gå på overtid.. De to andre kom 3 uker før og 12 dager før.. Skal på modningsakupentur i dag og har aldri gjort det før.. Noen med erfaring fra det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 3 er en luring, sier folk. Og det stemmer i alle fall her!!

Jeg er ikke på overtid ennå. Har termin til tirsdag. Min første sønn ble født 2 uker før termin, andremann 3 uker før termin... Så JA, jeg venter og er utålmodig!!!!!!!

Kanskje det er fordi det er jente... og så leker hun kostbar... hehe.

Aldri prøvd modningsak. Fikk det ikke anbefalt i mitt tilfelle.

Skrevet

Har hørt det at nr 3 er en luring:) Jeg har født 2 jenter tidligere og venter nå gutt:) Så kansje han har tenkt til å være kostbar også...;) Uff begynner å bli utålmodig allerede selvom jeg vet at jeg kan være gravid i nesten 5 uker til;( får bare krysse alt jeg har på at han har tenkt til å dukke opp før:) Masse lykke til

Skrevet

Jeg venter nummer 3 med termin om 2 uker, men jeg er litt på andre siden av skalaen enn dere. Jeg gikk over tiden med begge mine første, så om denne er en luring skulle jeg kanskje endelig få oppleve å få før termin denne gangen? :) Det er alltids lov å håpe vell ;)

Lykke til damer! :)

Skrevet

Både min nr 2 og 3 kom 1 uke på overtid. Så dette tror jeg er helt tilfeldig. Nr 1 kom 8 uker før tiden.

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Min første kom 9 dager over termin, min andre 5 dager over termin. Nå venter jeg en gutt, og har termin på søndag.

Skrevet

Min første kom 8 dager på overtid (gutt), min andre kom 4 dager på overtid (jente). Nå er jeg i uke 38 og venter nr. 3 (som jeg ikke vet kjønn på). Var på kontroll i dag og hodet har festet seg. Spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...