Triduana Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Bare 1 cm da, og jadda, jeg vet jeg kan gå lenge med det. Men jeg er glad allikevel. Har hatt endel vondt de siste dagene og har lurt på om det er sånne maserier, siden det aldri har blitt regelmessig. Men da har de jo hatt litt effekt. Det er supert Var også redd for arrvev etter konisering skulle holde livmorhalsen sammen, men den er så godt som borte nå. Dobbelt jippi
Up2me Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Hurra! Da skjer det iallefall NOE og det er jo alltid positivt. jeg har også hatt mye vondt de siste dagen, MASSE kynnere, som innimellom er vondere enn andre ganger. Er det lenge til termin? Jeg har ikke termin før 4 sept, så jeg har leeenge igjen! Men, alikevel liker jeg ikke at jeg har så mye kynnere, og ubehageligheter.. Vurderer å ringe føden, for å få komme inn til kontroll. men vil liksom ikke "mase" på dem heller
Triduana Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2011 Jeg hadde menstermin i går, men UL termin er ikke før 25.7. Ser ut som ungen har tenkt å komme et sted i mellom disse da Jeg har ikke kjent en eneste kynner, og synes ikke smertene jeg hadde stemte helt med de krampene jeg trodde rier skulle være. Men da var det vist det. Gøy å vite Misunner deg ikke hvis du har begynt med sånne vondter alt nå, for det er jo slitsomt! Håper du får slappe av nok. Jeg har straks brukt opp hele helsekortet mitt på kontroller... maser gjerne hvis jeg er usikker Jeg var bare hos lokal jordmor nå. Enklere enn å reise helt til sykehuset for min del.
Up2me Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 Åå! Så spennende da wee!! ja, det er kjipt å vente så lenge når man har så mye kynnere. har hatt dem i 2 mnd allerede. Men, jeg trøster meg med at når det først skjer noe, så kommer det til å skje FORT! Hehe.. Vurderer å ta en tlf til jordmor bare for å få en ekstra sjekk. Men.. i disse ferietider er det ikke så lett å få time. Jeg bor i en rimelig stor by, så kanskje det er lettere å få en undersøkelse på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå