Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet som vanlig i dag og kjente ingenting. Men etter frokosten har jeg fått så vondt i magen. Ikke kvalm, men hadde diarè nå. Det virker som om jeg nettopp har fått mensen med vondt i hele magen og litt i ryggen. Fikk plutselig noen hetebølger eller hva jeg skal kalle det i ansiktet der jeg følte at jeg kokte i ansiktet. Men det varte bare noen sekunder. Nå føler jeg meg slapp og rar på en måte. Kan det være noe galt med babyen i magen? Jeg har kjent litt små bevegelser i dag, men ingen spark ennå.

Er 28+6 i dag.

Er det noe å bekymre seg for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil kanskje tro at du begynner å bli syk?? Men hvis du er bekymra så er d jo bare å ta en tlf til føden. Så lenge du kjenner bevegelse i magen tror jeg ikke d er noe galt med babyen men som sagt, hvis du er bekymret er d bedre å ta en tlf til føden... God bedring! :)

Skrevet

Jeg hadde det likt den natten hodet til poden gikk ned i bekkenet og magen sank. Kjenn etter på bevegelser til babyen - ellers kan det jo hende det blir litt lettere å puste snart?

Skrevet

Som hun over så kjente også jeg noe av det samme da babyen la seg med hodet ned i bekkenet. Var uvel, dårlig i magen, litt kvalm i perioder og kjente meg rett og slett i dårlig form og lå mye strak ut...så det kan være i forbindelse med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...