Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 5+4 idag. Symptomene mine, som ømme bryster og murring i magen varierer mye fra dag til dag. Samme gjelder tisstrengtheten. Noen dager springer jeg på do i ett sett, mens andre er det som normalt.

Er ikke plaget med kvalme så langt. Mine to tidligere svangerskap har heller ikke vært preget av så mange symptomer. Tidlige kynnere og tidlig bekkenløsning har vel vært det jeg har slitt mest med

Alt er nok normalt skal du se. Når skal du til kontroll? Du kan jo lufte dine bekymringer der

Hei! Skrev akkurat et innlegg om dette i første tri.

Har jo ingen symptomer! Ingen gravid følelse heller! Føler vel nesten at, går dette bra? Var litt kvalm for en uke siden, men ikke nå.

Har kun fått positive tester, og uteblitt mens.....Har litt smerter i underlivet, eggstokke/livmor.

Har dere det?

Har lest at man kan ha litt vondt i uke 5, så jeg krysser fingene :)

Når kommer symptomene .......??? Vil ha ømme pupper, og føle meg gravid! hehe :)

Annonse

Så bra at du har fått tilbake symptomene!!!

Selv er jeg veldig bekymret akkuratt nå.... Jeg har hatt brun utflod (altså blod i) siden tirsdag... men ikke mye hver dag. Men er veldig urolig for SA. Jeg vet det er vanlig, men jeg bekymrer meg like vel pga jeg vet ikkje hva som skjer...er alt bra..uff..mange følelser her. Krysser bare fingrene!!!

Har ellers symptomer som trøtthet, øm korsrygg, ømme bryster og humørsvingninger.

Ha tror dere? Noen andre som har erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...