Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13+5 idag og har i det siste merket at puppene ikke er like ømme.

Til tider ikke ømme i det hele tatt, men det har en tendens til å bygge seg opp om kvelden. Jeg har ikke hatt noen "plager" så langt i svangerskapet. Har ikke vært kvalm, bare trøtt + pupper på spreng;) så jeg har liksom brukt puppene som en indikator på at ting går som normalt. Blir litt stresset av dette... Har hatt en MA tidligere i uke 9. I dette svangerskapet har jeg vært på UL i uke 8 og i uke 11 og alt har vært bra. Har lest at symptomene kan bli mildere nå i 2.trimester og egentlig bør jeg vel bare nyte det at formen er på topp. Noen andre som har det lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det for meg også, mistet ømmeheten i brystene rundt uke 13-14. Er nå i uke 20 og altstår bra til. Som du skriver, det er bare å nyte ;) Lykke til i resten av svangerskapet :)

Skrevet

Veldig glad for at det er flere som opplever dette. Jeg er 12+5 i dag og har nesten ikke ømme pupper lenger. Har akkurat vært ute og reist, så ble litt bekymra for at noe var galt. Men da er nok alt fortsatt i skjønneste orden. :)

Skrevet

puppene mine er heller ikke ømme lengre, er 12+6 idag. Var på ultralyd for et par dager siden og alt så bra ut så nå er jeg ikke bekymret lengre :D jordmor sa også at dette var normalt at symtompene avtar i 2.tri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...