Snøtrollet Skrevet 7. juli 2011 #1 Skrevet 7. juli 2011 Er 13+5 idag og har i det siste merket at puppene ikke er like ømme. Til tider ikke ømme i det hele tatt, men det har en tendens til å bygge seg opp om kvelden. Jeg har ikke hatt noen "plager" så langt i svangerskapet. Har ikke vært kvalm, bare trøtt + pupper på spreng;) så jeg har liksom brukt puppene som en indikator på at ting går som normalt. Blir litt stresset av dette... Har hatt en MA tidligere i uke 9. I dette svangerskapet har jeg vært på UL i uke 8 og i uke 11 og alt har vært bra. Har lest at symptomene kan bli mildere nå i 2.trimester og egentlig bør jeg vel bare nyte det at formen er på topp. Noen andre som har det lignende?
Hanna@ Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 Slik var det for meg også, mistet ømmeheten i brystene rundt uke 13-14. Er nå i uke 20 og altstår bra til. Som du skriver, det er bare å nyte Lykke til i resten av svangerskapet
LiSo85 Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Veldig glad for at det er flere som opplever dette. Jeg er 12+5 i dag og har nesten ikke ømme pupper lenger. Har akkurat vært ute og reist, så ble litt bekymra for at noe var galt. Men da er nok alt fortsatt i skjønneste orden.
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 puppene mine er heller ikke ømme lengre, er 12+6 idag. Var på ultralyd for et par dager siden og alt så bra ut så nå er jeg ikke bekymret lengre jordmor sa også at dette var normalt at symtompene avtar i 2.tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå