Gå til innhold

Kan dere være så snill å slutte og skrive på innlegget om...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke skrevet i det ennå, men NÅ fikk jeg lyst. Skal bare vente til det forsvinner fra førstesiden igjen.

Det er et fritt forum. Tror ikke BIM damene lar seg kommandere av hva du liker eller ikke liker.

Vil du være moderator, så får du vel søke om å bli det.

Jeg er også drittlei av å se det innlegget, men regner med at det vil forsvinne av seg selv om en liten stund.. eller kanskje det blir plukket opp av en eller annen avis, og så kan de igjen skrive om ufølsomme bim-damer som gjemmer seg bak anonym-knappen :)

Jeg for min del er ikke lei det innlegget. Det virker nemlig som om det mangler på kunnskaper hos bim-kvinnene om at noen sykdommer er slik at man kan ha gode dager, og at på gode dager kan man godt snekre litt... det er ikke dermed sagt at den sykdommen er slik at man fungerer i en jobb til fastsatte tider...

Jeg vet det er en brannfakkel, men nå fikk jammen meg denne damen en hel tråd til, som forhåpentligvis skal ligge på førstesiden leeeenge, til din ergrelse=)

Hun fortjente jo ikke oppmerksomhet, så du ga henne en tråd til!! Fantastisk... lol

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...