Evigheten Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 Frøkna er nå (straks) 10 mnd og vi har tenkt å bytte ut den siste flaska med mat, siden ho ikke egentlig er så interessert i den lenger. Men sulten er ho! Ho spiser fem ganger om dagen. Grøt ganger to, brødskive og frukt, middag, også denne flaska da. Det er jo smart om det er mat som er enkelt å ta med på tur også. Forslag til hva ho kan spise i stedet (jeg er ingen lage-mat-selv-person heller )?
Puppen og lillemor Skrevet 7. juli 2011 #2 Skrevet 7. juli 2011 må hun ha 5 måltider da? Snuppa mi er 8, snart 9 måneder og hun har aldri spist mer enn 4 måltider.. Skive til frokost, skive til lunsj + frukt eller smoothie/yoghurt etc, middag og grøt. Melk til frokost og kveldsgrøt.. Alternativt kan du gi henne skive til det 5. måltidet også? Det er det enkleste å ta med ut på tur synes jeg.. Eller du kan gi yoghurt, fruktbiter..
Evigheten Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2011 Ho spiser ikke så mye av gangen, så ho blir fort sulten igjen. Tror jeg prøvde med 4 ganger noen dager, men da fikk jeg sinnababy Brødskive begynner ho å bli lei, men yoghurt var lurt. Har jeg ikke tenkt på engang. Og fruktbiter burde funke. Det skader vel ikke å variere litt også. He he Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå