Gå til innhold

L+++ og P+ ? og mens murringer i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva vil dette si? L+++ og P+ ??

jeg er 39.4 uker og hun trodde det var fordi jeg nærmet meg fødsel. hadde veldig mens murrunger etter jeg var oppe på WC i natt og vurderte nesten og ta en paracett, men gikk jo over...

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være resultatet ditt på urinprøven? 3+ på Leukocytter og 1+ på Protein. R ihvertfall en måte å oppgi slike svar på...

Skrevet

ja det er svaret på urin prøven. men lurer på hva det kan bety siden det var så mye utslag. de trodde det var fordi jeg nærmet meg fødsel.... så lurte på om noen hadde erfaringer?

Skrevet

Kan bety at ting begynner å modnes, forrige torsdag så slo jeg ut på L+4(!!!) P+1, blod og nitritter..... Hadde hatt ei grusom natt den natta... :/

Men går her fortsatt "stortjukk" her! :P

Skrevet

Jeg fikk L++ og P+ og lurte litt på hva det betydde.... Oi som jeg håper det betyr at fødsel nærmer seg. :D

Skrevet

-> Trultemora er presseklar!

Jeg har lært på hjelpepleien at dersom du har utslag på både nitritt og laukocytter vil det si at du har en UVI... Mener da virkelig at det gjelder dersom du er gravid også..(?!?)

Skrevet

ja jeg hadde også en natt som ikke var så bra da. men nettene etter dette har vert greie igjen... forstår meg ikke på dette... hehe noen dager er jeg sikker på jeg går i fødsel og andre som i dag har jeg vasket og styrt og føler jeg kommer til og gå 14 dager over...

så er en spennende tid nå!

:)

Skrevet

Jeg fikk 2+ på leukocytter og 2+ på proteiner for en måned siden og da mente sykehuslegen at det var pga uvi og jeg fikk dobbel pencillin kur med en gang. Dette fordi ubehandlet uvi kan gi menssmerter og premature rier og starte en fødsel. Jeg var da i uke 28 eller noe så for tidlig med fødsel da.. Men jeg også har lært at utslag på leukocytter indikerer uvi.. og uvi skal da behandles? sjekk med legen din?

Skrevet

Har hatt L+4 og proteiner og blod utslag i 6 mnd.... Sorry..er nok ikke tegn på fødsel, men heller som nevnt over Urinveisinfeksjon, eller at urinveier/nyrer jobber hard....

Hos meg har det vært hardarbeidende nyrer og urinveier....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...