Gå til innhold

Hvordan forklare hva lyn og torden er til en fireåring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en strøm av elektroner som går fra et sted med negativ ladning til et sted med positiv ladning. Det gir vel like mye mening at strømmen går nedenfra og oppover som at den går ovenfra og nedover. Gnister kan gå mellom to personer også, uten at det betyr at den ene sender dem med vitende og vilje.

Hehehe,ja jeg skal ikke nekte deg å tro noe som helst. Jeg lærte sannheten etterhvert som jeg ble eldre,når jeg ble mer moden for det.

Det er jo derfor all læring øker på vettu,slik at man skal lære ikke bare høre.

18:07

Annonse

til anonym 18:27: "Skal en være helt korrekt så slår lyner oppover."

Lyn kan slå ned. du kommer med bullshit, det er ikke korrekt at lynet kun slår oppover. foreldrene din3 har v4anglært deg? se hvordan det gikk.

Ja. Enn å sitte her å diskutere naturkrefter og hvordan ting fungerer i naturen. Kan dere ikke diskutere Lano-unger, rosabloggere, lavkarbodietter og TV-programmer som alle andre? Få dere et liv, ja.

Annonse

Dere ser virkelig ikke at dette er å lage en elefant utav en fjær? Dere har virkelig lite å bekymre dere for i livet, om dere tror barn tar skade av å høre litt enkle forklaringer!

Når ett barn spør om hvordan det ble til, hvorfor ikke bare ta hele evolusjonsteorien med da? Så dere er sikre på at barnet ikke fordummes, av den enkle versjonen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...