Gå til innhold

6 mndr kontroll: Hvor store?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var lillemann på kontroll, og han var 8,5 kg og 70 cm lang. Mammas lille store gutt.

Han er ikek så glad i mat enda, men vi får da ned litt grøt i hvertfall. Satser på at det tar seg opp, for nå er det dessverre bare 1 mnd til jeg skal ut i jobb. Flaske vil han heller ikke ta.. men mye kan skje på 1 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er jo absolutt ikke noe for lite.. på 5 mnd var mini 7400 og 66 cm

Han er 6 mnd nå og han er ca 8000 og 68cm. Det er jo veldig normalt det og. :)

Skrevet

Var på 6 mnd kontroll på tirsdag. Da var han 7970 gram og 67 cm :)

Tatt veldig bra igjen vekta siden han bare var 2 kg når han var født :)

Skrevet

6mndr.kontroll 10 dager før han ble 6mndr.: 7805g og 68cm :)

Skrevet

Han var 6mnd+10 dager på kontrollen, og var 9,3kg og 71cm :D

Stoore fine gutten sin det :)

Skrevet

Hun var 8675 og 69,5 lang :) Akkurat passe.

Skrevet

Bolla mi var 10,4 kg og 69 cm. Kun fått morsmelk. Hengt endel i puppen ja ;)

Skrevet

Min var ei komla ved 4 mnds kontrollen. 8370 g og 63 cm. Skal til 5 mnds kontroll om 14 dager, lurer på hvor stor han er blitt da.

Skrevet

Flaggermusa: våre to var vel ganske like til fødsel? Min var 2720 g og 47 cm. Imponert over at han har strekt seg 23 cm på 6 mndr.. Rart de ikek har vokseverk..

Nå er det en liten en som roper på mamma her.. (så søtt når de har lært seg det <3) Må¨løpe

Skrevet

Bare vært på 5 mndkontroll. Men han var 5 1/2 mnd da. :P Veide 8,8 kg og var 70,5 cm lang. Når han kom til var han 4350 gram. men utrolig lang. Aner ikke hvor mye men da han var 3 uker var han 57 cm.

Skrevet

Ute av fokus:

Ja, nesten. Min var 2160 gram og 44 cm :)

Han har tatt igjen vekta, men magler 1-2 cm på lengden i forhold til alder.

Matvett sier du? hehe :P

Skrevet

Hei.

Var på 6 månders kontroll i dag. Og Elias har blitt 8,820 og 71,5 lang. Helsesøster sa at han ligger perfekt på sin kurve.Mange sier han er stor,blir så usikker. Men i mammas øyne er han perfekt.

Han var forøvrig 4130 og 52,5 ved fødselen.

Skrevet

I dag var vi på 6 mnd kontroll og lillegutt ble 6 mnd i går. Minstemann her til nå, bare 7060 g og 65 cm!

Jeg får ha baby en liten stund til jeg hihi!

Ellers sitter lillegutt alene og klarer å bevege seg bortover golvet og rive ned fra hyller under bord osv. Så en kjapp liten kar som jeg mistenker går tidlig.

Skrevet

5 mnd og 3 uker gammel var hun 7640 gram og 66 cm lang!

Skrevet

Her var mini 6870 g og 69 cm på 6.mnd kontroll. Lang og slank sa helsesøster :)

Skrevet

Vi var på kontroll i går. Ole Kristian er 8 mnd. men 5. korrigert, da han var 3 mnd. for tidlig født:)

Startvekta var 1149 gram og 37,5 cm lang. Nå er han en deilig unge på 9020 gram og 70 cm lang:)

Skrevet

Min lille er 5 mnd og 2 uker. Veide i går 7400 og var 64 cm.

Skrevet

Skjønner at jeg har ei veldig lita jente:) 6 mnd kontroll: 63 cm lang og 6,4 kg. Hun er akkurat passe :)

Skrevet

Jenta mi er heller ikke så stor skjønner jeg. Blir nok lang og slank som broren :)

Hun var iallfall 6,7 kg og 68 cm lang.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jenta mi var 5,9 kg og 63 cm. nå er hun 7 mnd og 6,6 kg og 66,5 cm.

hun var 2 kg og 43 cm ved fødsel og ble hjerteop. 14 dg gammel.

Skrevet

SKal på 6mnd kontroll på mandag, men var på gruppe i dag og da ble mini målt og veid. Han er 6 mnd om 2 uker, og er nå 70,5 cm og 9030g. Stor plugg, var over 5 kg ved fødsel og da... :P

Skrevet

Han var 6.5 mnd da han var på kontroll. Han var 7770 gram og 67.5 lang

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Oi, jeg ser at vesla mi er veldig liten i forhold til de fleste på samme alder..

Hun var 3090gr og 47 cm ved fødselen, og på 6 måneders kontrollen var hun 6325 gr og 62,5cm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...