GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 ..... å eg er GRØNN av misunnelse.... Fikk vite idag at ett søskenbarn venter nr. 2 og ei venninne som venter nr 2. Det er også noen i bhg på avdelingen til gutten min som går med voksende mager.. Vil så gjerne være gravid eg også, er i første pp og har ikm denne uka. Kjenner at misunnelsen går veldig inn på meg =/ di er jo såå heldige.. Flere som har det slik?
MammaMø med to små Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 merker jeg er litt småsjalu på gravide jeg å:-) Tror nok det er helt normalt:-) Jeg også syns "alle" skal ha barn om dagen og jeg skulle selvfølgelig ønske det var meg!
mer enn bare mor Skrevet 7. juli 2011 #3 Skrevet 7. juli 2011 Titter innom fra Sydenland her jeg sitter på balkongen med vin i glasset og kaffe m/baileys underveis! Har EL neste uke en eller annen gang, men siden jeg aldri er helt sikker på ekstakt tidspunkt så koser vi oss med jevne mellomrom er på tur i neste uke også så her er lagt opp til masse kos har en gutt på snart 2 og så har vi en SA og en MA bak oss, så nå håååper jeg at det klaffer denne gangen! Har en god feeling!! (selv om jeg hadde det forrige mnd også...) Uansett, ønsker dere god sommer og en deilig prøvetid!!
mer enn bare mor Skrevet 7. juli 2011 #4 Skrevet 7. juli 2011 jøss, jammen meg er vinen begynt å virke for denne postet jeg under feil innlegg skulle selvsagt på tråden med IKM uke 29.. hehe
mer enn bare mor Skrevet 7. juli 2011 #5 Skrevet 7. juli 2011 men for å svare på innlegget så er også jeg grønn av misunnelse på alle gravide mager! Syns også at ALLE som fikk barn i samme år som meg (09) og året etter er gravid med nr 2.. jaja.. det kommer vel
12Januarspire Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Jeg er iallefall sånn, jeg ser gravide jenter\damer ovealt Jeg var i byen for 1 ukes tid siden og jeg så da 11 gravide, alle høygravide jenter.. Kjente tårer trille nedover kinnet mitt.. Har nå prøvd å bli gravid i over 1 år nå.. Og har ikke fått time hos gyn,.. før i slutten av August... Så ja, jeg vet AKKURAT hvordan du har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå